TJUGOSJÄTTE JUNI

Allmänt / Permalink / 0
Fredag, fredag, freeeedag. Äntligen, hade fredag hela dagen igår så va lagom otaggad på att stiga upp och jobba idag, som för mig borde varit lördag. Men nu när jag väl är här känns det inte så farligt, men väldigt skönt att det är helg om några timmar! Är faktureringsperioder på jobbet så idag samt hela eftermiddagen igår har jag suttit och vikt papper och satt dem i kuvert. Kändes som högen med papper aldrig minskade men nu är jag äntligen klar, några 100 brev senare! Annars är det ganska lugnt, och första kvällen den här veckan utan bilteori. Det är så fruktansvärt skönt, ni som inte genomlidit denna veckas teoripass förstår inte lättnaden. Så idag får jag åka hem direkt, handla lite, hämta ut ett paket på posten och rida min fina lilla grå och sen bara mysa resten av kvällen, med en bra film eller serie. Det är min plan. 
 
Har faktiskt fortfarande lite jobb kvar att göra, så ska se till att göra det nu. 
 
 
Till top