VILL MAN FLYGA ÄR INGEN HÖJD FÖR HÖGT

Allmänt / Permalink / 0
Min midsommar var lugn, var hemma hos Kevin hela helgen och firade med hans familj. Har haft det riktigt bra, dom är så gulliga! Kom hem med mamma igår på eftermiddagen, vi var och hämtade mina grejer från Oxkällan, där jag bor alltså. Kommer bo kvar där i höst med, men behövde hämta hem mina kläder. Hann även rida Carma när jag kom hem igår, och idag sitter jag på jobbet som vanligt - och har bilteori till kl 20. Innan teorin tänkte jag försöka träffa Emma en liten stund, och efter teorin ska Carma ridas. Mia borde promeneras, mitt rum & stallet behöver städas, osv. Är också fruktansvärt irriterad på allt som har med att äga häst på Åland just nu. Under en och samma helg, två dagar alltså - har det planerats in hoppträning, hästtandläkare och kiropraktor. Mina hästar är i stort behov av ALLA TRE grejerna, men det går inte att lösa. Två väldigt populära behandlingar, och en populär tränare. Jag blir så frustrerad.
 
 
Till top